Ostoskorisi

JUURI NYT: kampanjahinnat kaikille myrskylyhdyille, öljylyhdyille ja kuivapusseille!

Nopea toimitus alkaen 6,49 € Superhelppo hintatakuu Tee tilaus ennen klo 12:30, niin lähetämme samana päivänä

Tilausprosessi

Hintamme

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron. Hinnat vaihtelevat ajan myötä ja pidätämme oikeuden muuttaa hintoja päivittäin; pitääksemme hintamme mahdollisimman alhaisina, meidän on seurattava markkinoita tarkasti. Kampanjahinnat ovat voimassa rajoitetun ajan.

Tilaaminen moory.fi-sivustolta

Tilausprosessin viimeisessä vaiheessa vahvistat, että olet lukenut nämä osto-ehdot ja hyväksyt ne tekemällä tilauksen. Tilauksen tekemisen jälkeen saat meiltä tilausvahvistuksen sähköpostitse siihen osoitteeseen, jonka annoit tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistus vahvistaa myös, että olet hyväksynyt nämä osto-ehdot. Valitettavasti emme voi tehdä sopimuksia alle 18-vuotiaiden alaikäisten kanssa ilman vanhemman tai huoltajan suostumusta, emmekä voi tehdä sopimuksia asiakkaiden kanssa, joiden toimitusosoite on Suomen ulkopuolella. Käsittelemme tilauksesi 24 tunnin kuluessa ja yleensä tilaukset toimitetaan koko Suomessa 2-3 päivän kuluessa.

Maksuprosessi

Tilauksesi maksaminen

Mooryn verkkokaupassa ostosten maksaminen on helppoa ja turvallista. Voit valita useista eri maksutavoista sen, joka sopii sinulle parhaiten – täysin ilman lisäkustannuksia.

Kortti (Visa/MasterCard)
Voit maksaa Visa- tai MasterCard-kortilla. Syötä vain korttitietosi kassalla, ja maksusi käsitellään turvallisesti. Korttimaksu on sinulle maksuton.

Apple Pay
Jos sinulla on iPhone, voit maksaa helposti Apple Payn avulla, kunhan olet kytkenyt korttisi Apple-lompakkoon. Maksu veloitetaan suoraan kortiltasi ilman ylimääräisiä kuluja.

Trustly
Trustly ohjaa sinut omaan pankkiisi, jossa tunnistaudut turvallisesti. Maksu veloitetaan tililtäsi heti, eikä tästä koidu sinulle lisäkustannuksia.

Mobile Pay
Voit maksaa suoraan puhelimellasi, kun olet liittänyt pankkitilisi Mobile Pay -sovellukseen. Maksu on sinulle maksuton ja sujuu muutamalla napautuksella.

Osta nyt, maksa myöhemmin on Qliro-palvelu, joka antaa sinulle mahdollisuuden maksaa ostoksen yhteydessä ilmoitetun ajan kuluessa. Lasku lähetetään toimituksen yhteydessä, ja se on maksuton. Korttitietoja ei tarvita, ja maksu tapahtuu vasta, kun olet vastaanottanut tuotteesi. Jos palautat tilauksen, lasku peruutetaan automaattisesti. Jos tarvitset pidennettyä maksuaikaa, voit ottaa yhteyttä Qliroon, mutta siitä voi aiheutua lisämaksu.

Qliro Osamaksu on tililuotto kuukausittaista maksua varten. Voit valita kiinteän kuukausierän tai mukauttaa maksun taloudellisen tilanteesi mukaan. Vähimmäismaksu on 50 kr/kuukausi tai 1/36 luottorajasta. Hallinnointimaksu on 39 kr/kuukausi, ja vaihtuva korko on tällä hetkellä 21,85 %.

Esimerkki: Kun ostat 10 000 kr:n arvosta ja valitset 12 kuukauden osamaksun 21,85 % korolla, kokonaismääräksi muodostuu 11 562 kr. Kuukausikustannus on 963 kr, ja todellinen vuosikorko on 31,45 %.

Kiinteän osamaksun voi valita 3, 6, 12, 24 tai 36 kuukauden ajaksi. Vaihtuva korko on 18,90 %, ja hallinnointimaksu 39 kr/kuukausi lisätään.

Myöhästyneestä maksusta peritään 60 kr muistutusmaksu sekä 24 % viivästyskorko voimassa olevan viitekoron lisäksi. Jos maksua ei suoriteta, asia voidaan siirtää perintään lisäkustannuksin.

Maksuvelvollisuus

Olet aina velvollinen maksamaan tilauksesi ajallaan ja kokonaisuudessaan valitsemasi maksutavan mukaisesti, vaikka myöhemmin päättäisit palauttaa tilauksesi kokonaan tai osittain. Jos emme saa maksua ajallaan, muistutuskulut ja viivästyskorko, joka on 24% plus voimassa oleva viitekorko, lisätään.

Toimitusehdot

Kun tilauksesi on valmis noudettavaksi varastosta, lähetämme sinulle toimitusvahvistuksen. Ilmoitettu toimitusaika on arvioitu lähetyspäivä. Saat ilmoituksen kuljetusyhtiöltä ennen toimitusta ja saat lisätietoja toimituspäivästä ja -ajasta.

Toimituskulut

Haluamme tehdä veneilyelämästäsi helppoa. Siksi voit aina saada ostoksesi toimitettuna hintaan 6,49 EUR toimituskulut – riippumatta siitä, mitä ostat. Emme tarjoa ilmaista toimitusta – toimitus maksaa sekä meille että ympäristölle. Olemme kuitenkin allergisia monimutkaisille säännöille ja ehdoille. Yksinkertaisempi veneilyelämä!

Toimitus noutopisteeseen

Jos olet valinnut toimituksen noutopisteeseen, lähetämme paketin valitsemaasi noutopisteeseen lähellä toimitusosoitettasi. Toimitus tapahtuu DHL:n tai Bringin noutopisteisiin riippuen siitä, mitä olet valinnut. Saat tekstiviestin tai kirjallisen ilmoituksen, kun paketti on saapunut ja noudettavissa noutopisteestäsi. Voit noutaa pakettisi sinulle sopivana ajankohtana. Yleensä paketti on noudettava 7 päivän kuluessa. Saat lisätietoja noutopisteeseen toimituksesta. Paketin voi noutaa vain vastaanottajana merkitty henkilö. Paketin noudon yhteydessä suoritetaan henkilöllisyystarkastus.

Kotiinkuljetus

Tällä hetkellä tarjoamme kotiinkuljetusta DHL kautta. Jos et ole saanut kotiinkuljetusvaihtoehtoa kassalla, se johtuu siitä, että DHL ei toimita alueellasi. Tässä tapauksessa sinun on valittava toinen toimitustapa. Saat jatkuvia päivityksiä paketin sijainnista DHL ä.

Kaikissa toimituksissa kuljetus tapahtuu ajotien reunalle, ellei toisin ilmoiteta. Jos asut kerrostalossa, tavarat toimitetaan porraskäytävään. Jos asut asuinalueella, jossa on pääsyeste, kuten suljettu puomi tai portti, tavarat toimitetaan niin pitkälle kuin tie on ajettavissa.

Saat ilmoituksen kuljetusyhtiöltä ennen toimitusta, käyttämällä ostoksen yhteydessä antamaasi ilmoituspuhelinnumeroa. Kuljetusyhtiö antaa yleensä arvioidun toimitusajan noin 3–4 tuntia, ja vaatii, että täysi-ikäinen henkilö ottaa tavarat vastaan ja allekirjoittaa ne. Tällä henkilöllä tulee olla myös henkilöllisyystodistus. Emme valitettavasti voi vaikuttaa kuljetusyhtiön aikoihin ja päiviin. Joillakin alueilla Alankomaissa voi olla, että kuljetusyhtiö tarjoaa kotiinkuljetuksia vain tiettyinä viikonpäivinä.

Tavaran vastaanoton yhteydessä ne tulee tarkistaa huolellisesti ennen toimituksen allekirjoittamista. Jos pakkauksessa tai tuotteessa on näkyvää vahinkoa, tämä on merkittävä rahtikirjaan ennen allekirjoittamista. Jos olet ilmoittanut, että kuljettaja saa jättää tavarat ovelle, olet vastuussa siitä hetkestä, kun olet antanut hyväksynnän.

Toimitusosoitteen muutos

Kun tavarat ovat lähteneet varastosta, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa. Siksi on erittäin tärkeää, että tarkistat ennen tilauksen tekemistä ja vahvistamista, että toimitusosoite on täysin oikea.

Toimituksen viivästykset

Teemme parhaamme varmistaaksemme, että saat pakettisi mahdollisimman nopeasti – tiedämme, miltä tuntuu, kun haluat lähteä veneellä ja se on kiireellistä! Joskus asiat eivät kuitenkaan mene suunnitellusti. Mahdollisista toimitusviivästyksistä tiedotetaan aina, jos mahdollista. Jos toimituksessa on viiveitä, sinulla on tietenkin oikeus peruuttaa ostoksesi maksutta.

Kuljetusriski

Olemme tietysti vastuussa kaikista kuljetuksen aikana mahdollisesti syntyvistä vahingoista. Suurin osa lähetyksistä saapuu perille erinomaisessa kunnossa. Jos huomaat vastaanottaessasi lähetyksen, että se on vaurioitunut kuljetuksen aikana, joko tuotteessa tai pakkauksessa, pyydämme sinua ilmoittamaan siitä välittömästi ja paikan päällä kuljetusyhtiölle merkitsemällä vahingon rahtikirjaan ennen allekirjoittamista.

Ilmoita vahingosta sen jälkeen välittömästi asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua reklamaation kanssa. Sama koskee mahdollisia piileviä vahinkoja, jotka havaitaan tuotteessa tai lähetyksessä. Vahingosta on ilmoitettava meille 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Siksi on tärkeää, että purat tuotteesi huolellisesti ja tarkistat ne heti toimituksen jälkeen.

Jos vahinkoja on syntynyt, tuotetta ei saa käyttää ja sinun on otettava mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme. On myös tärkeää, että säilytät pakkauksen, jotta vahinko voidaan tarkastaa, kun autamme sinua reklamaatiossa. Tietenkin huolehdimme siitä, että saat uuden, vahingoittumattoman tuotteen.

Palautukset ja valitukset

Peruutusoikeus

Tarjoamme sinulle peruutusoikeuden peräti 360 päivää toimituspäivästä. Voit myös peruuttaa osan tilauksestasi, jos et ole tyytyväinen tai muutat mieltäsi. Katso alla, miten voit palauttaa tavarasi meille.

Tuotteen vaihto

Jos haluat vaihtaa tuotteen toiseen malliin, väriin tai kokoon, voit tehdä sen helposti palauttamalla tuotteen ja tilaamalla uuden moory.fi-sivustolta. Huomaa, että tämä on uusi ostos.

Palautus

Jos muutat mieltäsi, et ole tyytyväinen ostokseesi tai haluat toisen tuotteen, voit palauttaa tavarasi meille. Tätä varten lähetät paketin yksinkertaisesti takaisin meille – lisäämme aina palautuslipukkeen jokaiseen pakettiin. Jos käytät mukana toimitettua palautuslipuketta, palautuslähetyksen hinta Klarna kautta on 8,90 EUR. Huomaa: on erittäin tärkeää, että pakkaat palautettavat tuotteet samaan pakettiin tai samankokoiseen pakettiin kuin mitä olet saanut meiltä.

Voit myös lähettää paketin itse takaisin ja maksaa toimituskulut suoraan kuljetusyhtiölle. Käsittelemme palautuksen, kun paketti on saapunut meille takaisin.

On tärkeää, että tuote palautetaan meille myyntikuntoisena; tämä tarkoittaa, että se on pakattava alkuperäiseen pakkaukseen eikä sitä saa käyttää. Mitään teippiä ei saa olla alkuperäispakkauksessa – siksi sinun on käytettävä kestävää ulkopakkausta. Kaikki etiketit on jätettävä tuotteisiin ja kaikki ohjeet on liitettävä mukaan.

On sinun vastuullasi, että palautus saapuu meille; jos emme saa tuotettasi, emme voi hyväksyä palautusta. On myös sinun vastuullasi, että tuote ei vahingoitu kuljetuksen aikana. Pidätämme oikeuden tehdä vähennyksen palautuksesta, jos pakkaus on vahingoittunut.

Käsittelemme palautukset yleensä 5 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet ne. Palautuksia ei voida lähettää postiennakolla tai kirjattuna kirjeenä. On myös mahdotonta palauttaa palautusta postimerkeillä – toimituspalvelun on oltava sellainen, joka toimitetaan varastoomme. Palautusta ei siis saa jättää noutopisteeseen tai vastaavaan.

Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen, käsittelemme hyvityksen viimeistään kolmenkymmenen päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Hyvityksiä ei koskaan makseta käteisellä, vaan aina palautuksena kortillesi tai tilisiirtona pankkitilillesi.

Hyväksyäksemme palautuksesi sinun on pystyttävä todistamaan, että olet ostanut tuotteen meiltä; siksi sinun on aina säilytettävä tilausvahvistus ja maksutosite.

Noutamattomat paketit noutopisteessä

Jos olet tilannut tuotteita meiltä noutopisteeseen toimitettuna etkä nouda pakettia 7 päivän kuluessa, se palautetaan meille. Sinulta veloitetaan toimituskulut (meno-paluu: 6,49 EUR + 8,90 EUR) ja käsittelymaksu 12 EUR, mikä tekee yhteensä 27,39 EUR sisältäen arvonlisäveron.

Nouda mieluummin paketti ja käytä lähetykseen sisältyvää palautuslipuketta. Sinulta veloitetaan vain palautuslähetys 8,90 EUR.

Säilytysaika (7 päivää) määräytyy kuljetusyhtiön (DHL:n tai Bringin) mukaan, eikä meillä ole mahdollisuutta pidentää säilytysaikaa.

Vastaanottamaton kotiinkuljetus

Jos olet tilannut meiltä tuotteita kotiinkuljetuksella, etkä vastaanota pakettia sovitusti kuljetusyrityksen kanssa, paketti lähetetään takaisin meille. Sinulta veloitetaan silloin kuljetuksesta (meno-paluu: 19,90 EUR + 99,90 EUR) sekä käsittelykulusta 12,00 EUR – eli yhteensä 131,80 EUR sisältäen arvonlisäveron.

Vastaanottamaton paketti kotiinkuljetuksessa

Jos olet tilannut tuotteita meiltä kotiinkuljetuksella etkä ota pakettia vastaan, se palautetaan meille. Sinulta veloitetaan toimituskulut (meno-paluu: 19,90 EUR + 8,90 EUR) ja käsittelymaksu 12 EUR, mikä tekee yhteensä 40,80 EUR sisältäen arvonlisäveron.

Ota mieluummin paketti vastaan ja käytä lähetykseen sisältyvää palautuslipuketta. Sinulta veloitetaan vain palautuslähetys 8,90 EUR.

Palautus ja valitus kampanjatuotteista

Jos haluat palauttaa kampanjatuotteen tai tehdä valituksen, tai jos olet käyttänyt alennuskoodia, se ei ole ongelma. Saat uuden vastaavan arvon kuin alkuperäisestä tuotteesta maksamasi summa. Jos tämä ei ole mahdollista, hyvitetään summa, joka vastaa alkuperäisessä tilauksessa maksamaasi summaa.

Valitus tuotteesta

Jos tuote ei toimi, on vahingoittunut tai ei vastaa ostotilanteessa antamaamme kuvausta, voit tehdä tuotteesta valituksen. Vain alkuperäiset viat kuuluvat valituskäytäntöön. Jos olet käyttänyt tuotetta ja se on vioittunut normaalin kulumisen vuoksi, valituskäytäntö ei koske sitä. Valitukset on tehtävä kohtuullisessa ajassa, mutta viimeistään kahden kuukauden kuluessa. Tuotetta koskeva valitus on tehtävä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Tämä tapahtuu lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@moory.nl. Lähetät sitten tuotteen takaisin yllä kuvatulla tavalla.

Tuotetakuu

Tarjoamme 1 vuoden takuun kaikille Moory myymille tuotteille. Takuu koskee valmistusvirheitä. Asennuksen aikana tai asennuksessa käytetyillä työkaluilla syntyneet vahingot eivät kuulu takuun piiriin.

Muut ehdot

Kuluttajansuoja

Nämä osto-ehdot koskevat sinua asiakkaana tekemääsi ostosopimusta Moory Nautics AB
kanssa, kun tilaat tuotteen meiltä. Nämä ehdot ja sopimussuhteesi meihin kaikissa moory.nl-sivustolla tehdyissä ostoksissa määräytyvät Alankomaiden kuluttajalainsäädännön mukaan, kuten etäkauppalain ja yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaan.

Ylivoimainen este (Force Majeure)

Jos syntyy olosuhteita, jotka ovat kohtuullisen hallintamme ulkopuolella, velvoitteemme toteuttaa sinun ja meidän välillämme oleva kauppasopimus keskeytetään niin kauan kuin nämä olosuhteet jatkuvat. Tämä voi koskea esimerkiksi lakkoa, saartoa, sabotaasia, sotaa, terrorismia, tulipaloa, tulvaa, luonnonkatastrofia, muuttunutta lainsäädäntöä, hallituksen toimia tai vastaavia tapahtumia. Jos tällainen viivästys kestää yli 2 kuukautta, sekä sinulla että Moory Nautics AB
ä on oikeus päättää sopimus välittömästi ilman velvoitetta maksaa korvausta kummallekaan osapuolelle.

Henkilötietosi

Olemme vastuussa henkilötiedoista, jotka annat meille tuotteen oston yhteydessä, yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukaisesti. Kun hyväksyt ostoprosessin Mooryn kanssa (täyttämällä ostoksen), suostut siihen, että tietosi tallennetaan. Tallennamme tietosi voidaksemme käsitellä ja toteuttaa tilauksesi sekä helpottaaksemme ostoksiasi tulevaisuudessa. Lisäksi meidän on päivitettävä tilauksesi tila. Käytämme tietojasi myös lähettääksemme sinulle tarjouksia Moorysta tekstiviestillä, sähköpostilla tai muulla suoramarkkinoinnilla. Voit aina pyytää pääsyä tallennettuihin tietoihin ja voit aina muuttaa niitä tai pyytää niiden poistamista. Voit peruuttaa suostumuksesi tarjousten vastaanottamiseen meiltä milloin tahansa. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi tietosuojakäytännössämme.

Hinta- ja tuoteinformaatio

Jos verkkokaupassamme ilmenee virheitä hinnassa tai varastotilanteessa ostohetkelläsi, pidätämme oikeuden peruuttaa välillämme olevan sopimuksen. Tämä voi tapahtua, jos tuote ei ole enää saatavilla tai se on loppuunmyyty; tällöin Moory ei ole enää velvollinen toimittamaan tuotetta, mutta voi mahdollisuuksien mukaan tarjota vaihtoehtoisen tuotteen.

Jos tuote esitetään väärään hintaan, erityisesti jos hinta on vahingossa ilmoitettu niin alhaiseksi, että on selvää, että hinta ei voi olla oikea, Mooryllä on oikeus peruuttaa kauppasopimus.

Kaikki kuvat moory.fi-sivustolla tulee katsoa havainnollistaviksi, emmekä voi taata, että ne aina näyttävät tuotteen tarkan esityksen.

Evästeet

Moory ja Klarna käyttävät niin sanottuja ”evästeitä”. Eväste on pieni tekstitiedosto, joka tallennetaan selaimeesi ja auttaa meitä muistamaan, kuka olet, jotta saat paremman ostokokemuksen. Käytämme evästeitä yksinkertaistaaksemme ostoprosessia ja parantaaksemme sekä analysoidaksemme verkkokauppaamme.

Arvostelut

Kun jätät arvosteluja ja suosituksia tuotteista verkkokauppaamme, annat meille samalla luvan julkaista ne moory.fi-sivustolla sekä muissa medioissa ja kanavissa. Pidätämme oikeuden olla julkaisematta lähetettyjä arvosteluja tai muokata tai poistaa niitä oman harkintamme mukaan.

Muut ehdot

Jos syntyy kiista, pyrimme mahdollisuuksien mukaan noudattamaan riitojenratkaisulautakunnan suosituksia. Noudatamme aina Suomen lakia.

Pidätämme myös oikeuden peruuttaa tilaukset ja peruuttaa ne sivustolla olevien painovirheiden, teknisten ongelmien tai tahallisten tai tahattomien massatilausten tapauksessa. Jos olemme antaneet virheellistä tietoa, sinulla on aina oikeus peruuttaa ostoksesi – katso yllä. Pidätämme oikeuden viivästyksiin toimittajien ja loppuunmyytyjen tuotteiden suhteen ennen kuin olemme pystyneet toimittamaan ne sinulle. Saat tietenkin rahasi takaisin, jos et ole tyytyväinen tuotteeseen.

Jos sinulla on kysyttävää näiden osto-ehtojen merkityksestä tai peruutusoikeudesta, valituksista, kuljetusvaurioista tai muusta, ota rohkeasti yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@moory.fi.

Jos sinulla on kysyttävää osamaksusta tai laskuista, voit ottaa suoraan yhteyttä Klarnaan. Voit ottaa yhteyttä Klarnaan osoitteessa https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/.

Sätt segel med vårt exklusiva medlemskap!

Styr kursen mot oslagbara erbjudanden, tidig åtkomst till nya kollektioner och medlemsförmåner. Som medlem kommer du att navigera i lugnare vatten med varje köp, utan de stormiga haven av missade rabatter. Anmäl dig idag – för en smidig seglats är bara ett klick bort!

Linkki uuden salasanan asettamiseen lähetetään sähköpostiosoitteeseesi.

Henkilökohtaisia tietoja käytetään sivuston käyttökokemuksen tukemisessa tällä sivustolla, pääsyssä tiliisi ja muissa tarkoituksissa kuten on esitetty Yksityisyyden suoja.