Toimitusehdot
Moory toimittaa kaikkiin osoitteisiin Suomessa. Tällä hetkellä toimitamme DHL:n ja Bringin kautta. Toimituskulut ilmoitetaan jokaisen tuotteen sivulla, ja tilauksellesi saatavilla olevat toimitustavat näet helposti kassalla.
Sisällysluettelo
Toimituskulut
Haluamme tehdä veneilyelämästäsi helppoa. Siksi meillä on vain kaksi toimitusluokkaa. Näet helposti jokaisen tuotteen sivulla, mitkä ovat toimituskulut, ja kassalla näet, mitkä toimitusvaihtoehdot ja toimituskulut koskevat tilaustasi.
Tavalliset paketit – 6,49 EUR
Suurimmalle osalle (98%) paketeistamme toimituskulut ovat 6,49 EUR. Voit valita muita toimitusvaihtoehtoja, jotka saattavat maksaa hieman enemmän (kuten pakettiautomaatti ja kotiinkuljetus), mutta aina on vaihtoehto hintaan 6,49 EUR.
Näet toimitusvaihtoehdot (ja hinnat), kun olet lisännyt tuotteet ostoskoriin ja siirryt kassalle.
Erittäin suuret tai erittäin raskaat paketit – 19,99 EUR
Pieni osa tuotteistamme on erittäin tilaa vieviä tai painavia – eli painavat yli 35 kg, pakkaus on yli 70 litraa tai pituus yli 150 cm. Jos tilauksesi sisältää tällaisen tuotteen, toimituskulut ovat 19,99 EUR. Näet helposti jokaisen tuotteen sivulla, kuuluuko tuote tähän luokkaan.
Alla on esimerkkiluettelo tuotteista, jotka kuuluvat tähän luokkaan. Huomaa, että tämä luettelo on vain havainnollistava – on olemassa puomivapoja, jotka eivät ole suuria, ja on tuotteita, jotka ovat suuria, mutta eivät sisälly alla olevaan luetteloon.
- Spinnakerpuomit
- Poijut
- Venekoukut
- Laiturit
- Veneakut
- Airot & melat
- Suuremmat vesi- ja polttoainesäiliöt
Toimitusilmoitus ja tiedonanto
Tilauksesi vahvistus lähetetään heti tilauksen tekemisen jälkeen. Kun artikkelisi on valmis noudettavaksi varastosta, lähetämme sinulle toimitusilmoituksen. Ilmoitettu toimituspäivä on arvioitu lähetyspäivä. Kuljetusyhtiö ilmoittaa sinulle toimituksesta ja saat lisää tietoa toimituspäivästä ja -ajasta.
Toimitus noutopisteeseen
Jos olet valinnut toimituksen noutopisteeseen, lähetämme paketin valitsemaasi noutopisteeseen lähellä toimitusosoitettasi. Toimitus tapahtuu DHL:n tai Bringin noutopisteisiin riippuen siitä, mitä olet valinnut. Saat tekstiviestin tai kirjallisen ilmoituksen, kun paketti on saapunut ja noudettavissa noutopisteestäsi. Voit noutaa pakettisi sinulle sopivana ajankohtana. Yleensä paketti on noudettava 7 päivän kuluessa. Saat lisätietoja noutopisteeseen toimituksesta. Paketin voi noutaa vain vastaanottajana merkitty henkilö. Paketin noudon yhteydessä suoritetaan henkilöllisyystarkastus.
Kotiinkuljetus
Tällä hetkellä tarjoamme kotiinkuljetusta DHL kautta. Jos et ole saanut kotiinkuljetusvaihtoehtoa kassalla, se johtuu siitä, että DHL ei toimita alueellasi. Tässä tapauksessa sinun on valittava toinen toimitustapa. Saat jatkuvia päivityksiä paketin sijainnista DHL ä.
Kaikissa toimituksissa kuljetus tapahtuu ajotien reunalle, ellei toisin ilmoiteta. Jos asut kerrostalossa, tavarat toimitetaan porraskäytävään. Jos asut asuinalueella, jossa on pääsyeste, kuten suljettu puomi tai portti, tavarat toimitetaan niin pitkälle kuin tie on ajettavissa.
Saat ilmoituksen kuljetusyhtiöltä ennen toimitusta, käyttämällä ostoksen yhteydessä antamaasi ilmoituspuhelinnumeroa. Kuljetusyhtiö antaa yleensä arvioidun toimitusajan noin 3–4 tuntia, ja vaatii, että täysi-ikäinen henkilö ottaa tavarat vastaan ja allekirjoittaa ne. Tällä henkilöllä tulee olla myös henkilöllisyystodistus. Emme valitettavasti voi vaikuttaa kuljetusyhtiön aikoihin ja päiviin. Joillakin alueilla Alankomaissa voi olla, että kuljetusyhtiö tarjoaa kotiinkuljetuksia vain tiettyinä viikonpäivinä.
Tavaran vastaanoton yhteydessä ne tulee tarkistaa huolellisesti ennen toimituksen allekirjoittamista. Jos pakkauksessa tai tuotteessa on näkyvää vahinkoa, tämä on merkittävä rahtikirjaan ennen allekirjoittamista. Jos olet ilmoittanut, että kuljettaja saa jättää tavarat ovelle, olet vastuussa siitä hetkestä, kun olet antanut hyväksynnän.
Toimitusosoitteen muutos
Kun tavarat ovat lähteneet varastosta, toimitusosoitetta ei voi enää muuttaa. Siksi on erittäin tärkeää, että tarkistat ennen tilauksen tekemistä ja vahvistamista, että toimitusosoite on täysin oikea.
Toimituksen viivästykset
Teemme parhaamme varmistaaksemme, että saat pakettisi mahdollisimman nopeasti – tiedämme, miltä tuntuu, kun haluat lähteä veneellä ja se on kiireellistä! Joskus asiat eivät kuitenkaan mene suunnitellusti. Mahdollisista toimitusviivästyksistä tiedotetaan aina, jos mahdollista. Jos toimituksessa on viiveitä, sinulla on tietenkin oikeus peruuttaa ostoksesi maksutta.
Kuljetusriski
Olemme tietysti vastuussa kaikista kuljetuksen aikana mahdollisesti syntyvistä vahingoista. Suurin osa lähetyksistä saapuu perille erinomaisessa kunnossa. Jos huomaat vastaanottaessasi lähetyksen, että se on vaurioitunut kuljetuksen aikana, joko tuotteessa tai pakkauksessa, pyydämme sinua ilmoittamaan siitä välittömästi ja paikan päällä kuljetusyhtiölle merkitsemällä vahingon rahtikirjaan ennen allekirjoittamista.
Ilmoita vahingosta sen jälkeen välittömästi asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa sinua reklamaation kanssa. Sama koskee mahdollisia piileviä vahinkoja, jotka havaitaan tuotteessa tai lähetyksessä. Vahingosta on ilmoitettava meille 7 päivän kuluessa toimituksen vastaanottamisesta. Olisimme mielellämme antaneet sinulle pidemmän ajan – mutta kuljetusliikkeet päättävät tästä aikarajasta. Siksi on tärkeää, että purat tuotteesi huolellisesti ja tarkistat ne heti toimituksen jälkeen.
Jos vahinkoja on syntynyt, tuotetta ei saa käyttää ja sinun on otettava mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme. On myös tärkeää, että säilytät pakkauksen, jotta vahinko voidaan tarkastaa, kun autamme sinua reklamaatiossa. Tietenkin huolehdimme siitä, että saat uuden, vahingoittumattoman tuotteen.